دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام ناب

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام ناب

Download New Music Mehdi Jahani - nab

آهنگ جدید و شنیدنی مهدی جهانی به نام ناب با  متن ترانه و لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ منتشر شد و آماده دانلود است

دانلود کنید و منتظر آهنگ های بعدی مهدی جهانی در این سایت باشید

متن اهنگ ناب مهدی جهانی 

تا منو عاشق نکنی؛ ول نمیکنی 

حرف داری اما، درد و دل نمیکنی 

میدونی که چجوری آتیش بکشی دلمو 

خوب منو میکشونی، دنبالِ خودت 

میدونی تهش میکنی؛ منو مال خودت 

من میدونم، آخرش میبازی به من دلتو 

کم کم داره از دستم میره دلم 

میدونی نباشی میگیره دلم 

واست بیقرارم آتیشه دلم 

هیچ جوره نمیشه، عادی شه برم 

لجبازی نکن هرچی دارم مال توئه 

با تو شب من روشن و رویایی شده 

تو این روزا، که هیچ کس عاشق نمیشه 

کاری کردی؛ دلم بدجوری دنبال توئه 

کم کم داره از دستم میره دلم؛ میدونی نباشی میگیره دلم 

واست بیقرارم آتیشه دلم 

هیچ جوره نمیشه، عادی شه برم 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کگیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.