دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید راغب پدر

آهنگ جدید راغب پدر 

دانلود آهنگ احساسی و عاشقانه پدر با صدای راغب با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم  و پخش آنلاین 


Download New Music By Ragheb Called Pedar



 

متن اهنگ راغب پدر 

پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه

پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

عاشقم عاشق آرامش تو خنده هاتم

عاشقم عاشق مردونگی تو صداتم

تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی

تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی

فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

هر جا برم با تو سرم بالاست دنیا بدون تو ته دنیاست

این خونه از عطر تو لبریزه سایه ی تو برام همه چیزه

تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی

تو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی

فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

دانلود آهنگ 320



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.