دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام الله

 آهنگ جدید شهاب مظفری بنام الله

Download New Music Shahab Mozaffari - Allah

کاری دیگر از شهاب مظفری به نام الله آماده پخش و دانلود است 

با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ 

با اشتراک گذاری این آهنگ ما را حمایت کنید

متن آهنگ شهاب مظفری الله

تو از چی دلخوری پرو نمیشه ریخت تو بالشای آجری  

دلت گرفته و تفنگ سرپری از چی دلخوری   

نه گریه داری و نه میشه خنده رو کشید به صورتت 

گذشته هات هنوز نمیره تو کتت بغضه عادتت 

الله من سفید دنیام سیاه الله دل نمیشه سر به راه 

الله تنها تو انبار کاه هی میگشتم دنبال نخ سوزنای اشتباه 

الله جونم آلودس ببخش دائم بهم زدن رو دست ببخش 

الله من اصلا آدم بده لااقل تو مثل آدم مردنو یادم بده 

مه گرفت دنیام گم شدی رفتی من صدات کردم وقتی میرفتی 

تو قضاوت کن اشتباه هامو وقتی راه رفتی رد پاهامو 

الله من سفید دنیام سیاه الله دل نمیشه سر به راه 

الله تنها تو انبار کاه هی میگشتم دنبال نخ سوزنای اشتباه 

الله جونم آلودست ببخش دائم بهم زدن رو دست ببخش 

الله من اصلا آدم بده لااقل تو مثل آدم مردنو یادم بده ر

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.