دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

آهنگ جدید یوسف زمانی کافه

 آهنگ جدید یوسف زمانی کافه

 دانلود آهنگ جدید کافه با صدای یوسف زمانی با کیفیت های 128 و 320 به همراه تکست و لینک دانلود موزیک 

Download New Music BY : Yousef Zamani | Cafe With Text  

متن آهنگ کافه یوسف زمانی

به فدای چشات که انقد جذابه بیا بریم یه کافه

هرکی جز من گفت دوست داره بدون لافه

رد نکن دعوت ما رو آخه ببین هوا رو

میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو

همه جوره پایتم من بیا دل ما رو نشکن

قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یه جوری میبرم شده نازتو هی میخرم

اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم

من میدونم اگه دلت مال خودم شه

زندگی زندگی میشه تازه با تو عزیزم

تو بذار باشه رو من یکم حواست

نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت

همه جوره پایتم من بیا دل ما رو نشکن

قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یه جوری میبرم شده نازتو هی میخرم

اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم

همه جوره پایتم من

قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یه جوری میبرم شده نازتو هی میخرم

اونجاها که آرزوته بری خودم تورو میبرم

همه جوره پایتم من

دانلود آهنگ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.